duminică, 30 septembrie 2012

Restaurant spaniol in Londra - El Tapeo

Tinand cont de pasiunea mea pentru bacataria spaniola, ar fi fost culmea sa nu ma opresc si intr-un asemenea restaurant in paradisul culinar din Londra. Ne-am oprit intr-un bar/ restaurant de tapas. Si ce 'bueno' am mai mancat!


Normal ca am comandat tapas (aperitive)!
Am inceput cu "Pimientos del Padron", ardei verzi prajiti,  micuti care nu sunt picanti. Sunt incredibil de buni, presarati cu sare de mare. Nu putea lipsi "cerveza" San Miguel la o masa cu tapas.



Cartofi prajiti cu sos de branza roquefort.


 Crochete de  jamon serrano (varianta spaniola la sunca italiana prosciuto).


Si pentru ca cele cu jamon au fost extraordinare, am comandat si o portie de crochete cu pui. De pofta, m-am apucat de mancat si dupa ce am savurat putin, mi-am amintit de fotografie.


In curand veti regasi pe blog retetele de crochete si cea de sos de branza roquefort.
 Pana atunci, Que aproveche amig@s!

2 comentarii: