miercuri, 31 octombrie 2012

Carpaccio de vita / Carpaccio di vitello


Cu riscul de a ma repeta, carpaccio este una din salatele mele preferate atunci cand merg intr-un restaurant italienesc. Dupa indelungi cautari de carne pentru carpaccio, ca sa il fac si eu in casa, am reusit sa gasesc la Mega Image. Wow! Inca nu imi vine sa cred. Eram nevoita, de cate ori imi era pofta, sa merg la restaurant unde este si destul de costisitor, 25-30 lei, si nici nu il aveau de fiecare data.

Casoleta de carne pentru 2-3 portii m-a costat undeva la 7 lei, in jur de vreo 200 gr.
Mai avem nevoie de rucola si o bucata sanatoasa de parmezan pe care o vom razui exact inainte de o servi. O lamaie pentru stors, ulei de masline si sare si piper dupa gust.
Puteti incerca si carpaccio de somon afumat, daca aceasta carne de vitello nu este chiar pe placul vostru. Si gata cu vorbaraia pentru ca imaginile vorbesc de la sine. :)
Que aproveche amig@s!



2 comentarii:

  1. Minunat arata salata asta, si drept sa spun eu inca n-am incercat-o, dar poate imi fac curaj de la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Paula! Este o salata rapida, sanatoasa si foarte buna, mai ales cu multa zeama de lamaie, iar rucola se poate inlocui fara probleme cu salata verde! Te pup!

      Ștergere