vineri, 7 septembrie 2012

Restaurant coreean in Londra

Luna august este luna vacantelor pentru majoritatea dintre noi si asa a fost si pentru mine. Recunosc! Anul acesta am fost mai norocoasa si am avut o vacanta mai prelungita in doua locatii de exceptie: Londra si Paris. Am profitat de ocazie si mi-am facut temele pentru blog la categoria: Turism Gastronomic. Si ce de bunatati am mai mancat si am pozat! :D

La Londra a fost deja a3a vizita si pentru ca ne place foarte mult am reluat vizite la restaurante pe care le mai incercasem. Si pentru ca Londra este multiculturala, aici poti gasi restaurante cu specifice foarte variate, din toata lumea. Ne era foarte dor de grill ul coreean, care este destul de asemanator cu cel japonez (despre care am mai vorbit aici), asa ca am mers la Myung Ga, restaurant coreean.

Pe langa platourile de carne pentru gratar in meniu se regasesc si platouri specifice coreene precum si diverse tipuri de orez. Noi am comandat creveti pentru gratar,  2  tipuri de vita marinata pentru gratar si, ca si garnitura,  orez cu ou si legume.

Primul fel, normal, crevetii. Acestia au venit proaspeti si i-am servit cu sos de soya coreean.


Toate platourile pentru gratar vin si cu legume taiate si pregatite pentru grill.  Gratarul poti sa ti-l prepari chiar tu, daca nu din 2 in 2 minute o persoana din stuff vine sa verifice daca sunt gata sau daca necesita sa fie intorsi. Insa doar cinci creveti :(! S-a meritat!

Urmatorul fel, Bulgogi, unul din platourile de carne de vita care a venit insotit de ceapa feliata si putin praz. Acest dish contine carne de vita foarte fin feliata si marinata in prealabil intr-un sos special.


Savoarea carnii de vita este exceptionala si se topeste in gura. In cea de-a doua fotografie se poate observa si sosul de care a fost insotit platoul. O bunatate, ce mai!

Orezul l-am preferat noi o data cu primul fel de carne de vita. Ei ni l-ar fi adus dupa ce terminam toata carnea. Pentru ei este un fel principal, iar platourile de carne le recomanda a fi servite cu salata verde.

Ce mai de sosuri pe masa! Daca as fi putut as fi intrat in bucataria lor sa fur un pic din secretele acestor sosuri care, din punctul meu de vedere, sunt secretul in bucataria asiatica.

Urmatorul platou, dar nu ultimul, a fost Jumul Luk, file de vita asezonata in ulei de soia si usturoi zdrobit. Cuvintele sunt de prisos, imaginile vorbesc de la sine!



Carnea marinata nu poate fi comparata cu nimic, asa ca spre final am mai cerut un platou de Bulgogi.

Mancarea a costat in jur de 50 lire, destul de accesibil pentru un restaurant in Soho, exact in spate la Regents St.

Meniul restaurantului poate fi regasit pe site, precum si datele de contact.
Asia nu este asa de accesibila europenilor, mai ales din cauza preturilor mari la zboruri, de ce sa nu profitam sa gustam din savoarea ei in Europa?! 
Daca ajungeti in Londra, nu ezitati sa vizitati acest restaurant, insa este nevoie de rezervare ("booking in advance"). Daca totusi nu aveti timp de rezervari, mergeti in jurul orei 6, inainte sa vina lumea la cina, asa aveti sanse sa prindeti repede o masa, daca nu veti astepta in usa chiar si o ora. :D

Que aproveche amig@s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu