miercuri, 9 mai 2012

Degetele de pui cu susan

De cand am Paprika TV nu imi mai iau ochii de la acest post. Imi place fff mult... Eu tot timpul pe Paprika, sotul meu pe Antena 3... fiecare cu pasiunile lui :).  La una din emisiuni am vazut o altfel de reteta de Degetele de pui, insa foarte simpla.



Ingrediente:
- o cana de lapte dulce
- un piept de pui
- jumatate de cana de pesmet
- 3 linguri de seminte de susan
- sare si piper dupa gust

De ce este altfel?  Fasiile de carne de pui se tin in lapte cel putin jumatate de ora inainte sa se prepare si intr-adevar sunt mai fragede si mai gustoase.


Intre timp pregatim pesmetul si semintele de susan. Tot aici adaugam sarea si piperul.

Fasiile de pui se trec prin pesmet si se pun la prajit in uleiul nu foarte incins, ca sa nu se arda semintele de susan.


Dupa ce au prins o crusta aurie, se scot pe un servetel de hartie pentru a se absorbi surplusul de ulei.


Noi le-am papat alaturi de sos tartar. Simple si delicioase! Que aproveche amig@s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu