marți, 24 aprilie 2012

Pizza cu "de toate" si cu blat de casa

In postarea anterioara am vorbit despre blatul de pizza facut in casa. Il puteti gasi aici. In ceea ce priveste ingredientele pentru pizza, fiecare le alege in functie de gusturi, dar cele de baza sunt aceleasi si anume sosul de rosii si branza mozzarella.
Primul job pe care l-am avut in industria horeca a fost intr-o pizzerie detinuta de un italian, iar personalul era napoletan. M-au angajat la sfarsit de saptamana ca si chelnerita, dar eu tot cu ochii pe bucatarie eram. Si asa "am furat" secretul sosului de rosii datorita caruia pizza de "La Salvatore" era de neinlocuit.

In fiecare zi inainte sa deschidem, pe langa masa (aluatul) de pizza, Enrico - pizzerul isi pregatea si sosul de rosii astfel:

- rosii intregi sau cuburi in suc propriu la conserva
- busuioc proaspat
- oregano uscat sau proaspat
- ulei de masline
- sare si piper


Toate aceste ingrediente se pun intr-un vas mare si se amesteca cu blenderul.



Apoi se intinde sosul direct peste blat. Ce frumos se vad bucatelele de busuioc si de oregano. Acestea chiar ofera acel gust aparte fiecarei pizza pe care o preparam.




Un alt ingredient de baza, asa cum am mai spus, este mozzarella. Eu am luat mix de branza pentru pizza: mozzarella, emmental si cheddar.


Mai apoi am pus ce aveam prin casa si mergea la pizza : sunca de pui, ardei gras, masline si rosii cherry.


Se tine la cuptor 15-20 min la temperatura maxima. A fost delicioasa.


Que aproveche amig@s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu