sâmbătă, 24 martie 2012

Bruschete cu rosii si busuioc

Pentru ca ma tot ingrijesc de o planta de busuioc de ceva vreme si stiu ca nu o mai duce mult, am zis ca ar fi cazul sa nu o las sa se iroseasca si sa prepar ceva rapid, racoritor si cu gust intens de busuioc verde.
Bruschetele cu rosii si busuioc sunt preferatele noastre cand vine vorba de un aperitiv sanatos, foarte gustos si rapid. Asa ca am pregatit:
- 10 felii de paine                              
- 3 rosii medii
- 2 catei de usturoi
- busuioc verde
- ulei de masline
- zeama de la jumatate de lamaie ( noua ne place si cu otet balsamic)
- sare si piper, dupa gust.

Eu va sfatuiesc sa pregatiti compozitia cu jumatate de ora inainte de a praji painea, astfel toate aromele se vor intrepatrunde. Asa ca: tocam rosiile cubulete, tocam si busuiocul, scurgem zeama de la o lamaie, tocam un catel de usturoi. Le amestecam, adaugam zeama de lamaie si uleiul de masline, sare si piper dupa gust si le lasam, asa cum am zis, un timp pentru a-si imprumuta aromele.
Daca nu aveti timp si doriti sa le papati repejor...amestecati bine, lasati-le macar timpul in care se prajeste paine.
Se incalzeste cuptorul la 180 grade.
Painea se unge cu celalalt catel de usturoi ( eu il apas cu partea lata a cutitului pentru a degaja aroma si il tai in jumatate), se adauga ulei de masline ( nu foarte mult)  pe fiecare felie in parte si se baga la cuptor. O lasati cat doriti, in functie de cat de prajita  o doriti... Eu o tin intre 5 si 7 minute si o intorc la jumatatea timpului.

Dupa ce painea este prajita, cu o lingura, puneti compozitia de rosii pe fiecare felie in parte. Puneti si zeama pe care au lasat-o rosiile, nu foarte multa sa nu se inmoaie painea.
Cam asa arata bruschetele noastre dupa care suntem innebuniti.

Que aproveche amig@s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu